Αύξηση βάρους

Like
Share to Facebook
Αύξηση βάρους

Το πρόγραμμα διατροφής  αύξησης βάρους στοχεύει στην υγιή πρόσληψη βάρους σε υγρά και μυϊκή μάζα και όσο το δυνατόν σε λιγότερο λιπώδη ιστό και στην αποφυγή απορρύθμισης του μεταβολισμού ενός κινδύνου που ελοχεύει στην υπερφαγία.

Διατροφικές Συμβουλές

  • Αυξήστε  την ημερήσια ενεργειακή σας πρόσληψη κατά περίπου 500 θερμίδες την ημέρα. Η αύξηση του σωματικού βάρους δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το 0.5-1 κιλό εβδομαδιαίως.
  • Τρώτε μικρά, συχνά και περισσότερα σε αριθμό γεύματα, καταναλώνοντας μια μεγαλύτερη ποικιλία τροφίμων. ΠΡΟΣΟΧΗ: Εάν νιώθετε φουσκωμένοι, έχετε τυμπανισμούς, πολλά αέρια ή διάρροιες, μειώστε τις ποσότητες.
  • Προσθέστε στο διαιτολόγιο σας τρόφιμα όπως φυστικοβούτυρο, ταχίνι, αβοκάντο, ξηρούς καρπούς, σουσάμι, λιναρόσπορο, ηλιόσπορους.
  • Φροντίστε το μέγεθος της σαλάτας σας να είναι σχετικά  μικρό , ώστε να τρώτε περισσότερο από τα άλλα φαγητά του γεύματος, που έχουν περισσότερες θερμίδες.
  • Πίνετε επιπλέον υγρά εκτός από νερό όπως γάλα, χυμό φρούτων, smoothies,milk shakes και σούπες.
  • Αντικαταστήστε τα ανθυγιεινά σνακ με ξηρούς καρπούς, μπάρες με βρώμη, παστέλι, αποξηραμένα φρούτα, χαλβά, μαύρη σοκολάτα .
  • Σε όλα τα φαγητά και τις σαλάτες  χρησιμοποιήστε ελαιόλαδο. ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ποσοστιαία πρόσληψη λίπους πρέπει να φτάνει μέχρι το 30% της συνολικής ενεργειακής πρόσληψης, δηλαδή περίπου 80-100 γραμμάρια λίπους την ημέρα.

 

ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΟΥ

Πρωινό Γεύμα: Γάλα, Ψωμί + ταχίνι – μέλι + Φρούτο

 

Ενδιάμεσο : Γιαούρτι + Φρούτο + ξηρούς καρπούς + μέλι

 

Μεσημεριανό Γεύμα : Σαλάτα + λιναρόσπορο+ Αβοκάντο + Ελαιόλαδο

                                  Ζυμαρικά + σάλτσα ντομάτας+ παρμεζάνα

 

Απογευματινό  :Σάντουιτς + τόνο σε λάδι + τυρί + μαγιονέζα +  Smoothie

 

Βραδινό Γεύμα : Σαλάτα + λιναρόσπορο+ Αβοκάντο + Ελαιόλαδο

                           Ρύζι + Μοσχαρίσιο Μπιφτέκι ζυμωμένο με βρώμη+ τυρί

                           Ψωμί

 

Πριν τον  Ύπνο: Γάλα ή Γιαούρτι 

 

 

Αναερόβια άσκηση

Η αναερόβια άσκηση είναι η μορφή άσκησης που βελτιώνει τη δύναμη και χτίζει μυϊκή μάζα. Αναερόβιες είναι οι σωματικές δραστηριότητες που πραγματοποιούνται με υψηλή μυϊκή δραστηριοποίηση και για περιορισμένη διάρκεια.  Η πιο κοινή μορφή αναερόβιας άσκησης είναι οι ασκήσεις ενδυνάμωσης  με βάρη και  λάστιχα αντίστασης,τα σπριντ και το pilates.

 

 

Συμπληρώματα Διατροφής

Τα συμπληρώματα διατροφής είναι χρήσιμα  όταν δεν καταναλώνετε ποικιλία τροφίμων, όταν αισθάνεστε  αδυναμία, κόπωση, ατονία και θα πρέπει να τα λαμβάνονται  με την σύμφωνη γνώμη του γιατρού ή του διαιτολόγου σας. Τα συμπληρώματα που προορίζονται για την αύξηση του βάρους, αποτελούνται κατά κύριο λόγο από υδατάνθρακα και είναι ιδανικά για αύξηση βάρους και  περιπτώσεις ανορεξίας, αδυναμίας και υποσιτισμού.

 

 

 

 

Συμβουλευτείτε έναν διαιτολόγο – διατροφολόγο


Το γραφείο μας αναλαμβάνει περιστατικά αύξησης βάρους και στόχος της διατροφικής παρέμβασης είναι το άτομο  να αυξήσει το σωματικό του βάρος σταδιακά, μέσα από ένα πρόγραμμα διατροφής βασισμένο στης ανάγκες του οργανισμού και όχι από την ανεξέλεγκτη κατανάλωση θερμιδογόνων τροφών που δεν έχουν όφελος για τον οργανισμό.

 

 

 

 

 

Linkedin YouTube Google+